Saturday, March 14, 2009

Contact Me

Hi, if you have any further inquiries, just about anything, please do not hesitate to contact me via email or telephone listed below. No matter if you're a student looking for some answers/directions, a couple who wants to find out about wedding packages, a corporate client looking for a photographer, or just any individual with just a question, I'll do my best to respond to your needs. Go ahead, contact me.

Email:
azhar@fotomomo.com

Telephone:
+60-16-6250800

2 comments:

  1. as salam abg azhar,
    saya zunaidi. baru nk berjinak dalam dunia fotografi. macammane caranye nk berguru ngn abg azhar???nk kene byr pon xpe.tp brape ye. bleh tak nk tag along abg wat photoshoot??

    ReplyDelete
  2. As Salam Zunaidi,

    Terima kasih tinggalkan komen. Kebanyakan photo assignments saya adalah pada hari bekerja (Isnin-Jumaat). Kalau awak ada masa lapang pada hari Isnin-Jumaat, insya'Allah ada peluang tag along.

    Kalau nak belajar fotografi dengan saya, sila masuk kelas atau bengkel yang saya anjurkan. Andaikata nak berguru 1-on-1, saya minta maaf, sebab jadual kerja sibuk.

    Salah satu cara lagi untuk berguru dengan saya ialah untuk bertemu sua ketika TT. Jadi, kalau ada peluang dan rezeki, hadirlah ke TT yang saya hadir. Di situ boleh tanya apa-apa sahaja soalan berkaitan fotografi.

    Diharap jawapan ini membantu.

    Selamat Maju Jaya!

    ReplyDelete

ShareThis